Desde el día 13 al 15 de mayo, dos profesoras de nuestro colegio, Felisa Ayala y Paloma Heras , visitaron las escuelas de la Asociación de Escolas de Alcochete, en Portugal.
From May 13th to 15th, two teachers from our school, Felisa
Ayala and Paloma Heras, visited the Agrupamento de Escolas de
Alcochete, in Portugal.
Desde el momento de su llegada , todos los educadores y trabajadores de las escuelas se han volcado con ellas para compartir y enseñarles su forma de trabajar, su sistema educativo, sus espacios y cómo organizan algunas de sus clases y actividades en los diferentes colegios. Estamos muy agradecidas por la gran acogida y todo lo que estamos aprendiendo.
From the moment they arrived, all the educators and staff at the schools have gone out of their way to share and show them how they work, their educational system, their spaces, and how they organize some of their classes and activities in the different schools. We are so grateful for their very friendly welcome and all the things we have learnt in this wonderful experience .
Ha sido un gran aprendizaje desde el punto de vista profesional y humano conocer los grandes profesionales, aulas e instalaciones de: EB1 do Samouco, EB1 Nº1 Alcochete- Montenovo, EB1 do Passil, EB1 de San Francisco, EB da Restauracâo, EB1 Nº2 Alcochete-Valvom, Escola Básica el Rey D. Manuel I y Escola Secundária de Alcochete.
It has been a great learning experience from both a professional and human perspective to get to know the wonderful staff, classrooms, and facilities of EB1 do Samouco, EB1 Nº1 Alcochete-Montenovo, EB1 do Passil, EB1 de San Francisco, EB da Restauracâo, EB1 Nº2 Alcochete-Valvom, Escola Básica el Rey D. Manuel I, and Escola Secundária de Alcochete.
También los alumnos, nos han recibido con cariño y entusiasmo y han compartido con nosotras su día a día en clase.
The students also welcomed us with warmth and enthusiasm, sharing with us their daily classroom experiences. This interaction provided invaluable insights into their educational environment and routines, enhancing our understanding of their academic and social dynamics.
No comments:
Post a Comment